wtorek, 5 listopada 2013

fail

Każdy czasem popełnia błędy. Projektanci logo również.


Logo szkoły tańca to sylwetki tańczącej pary, partner po lewej, partnerka w sukience po prawej.




Po prawej logo chińskiej restauracji, na którym widnieje żółty budynek z charakterystycznym dachem na tle zachodzącego słońca.



Logo dla jednego z kościołów katolickich. Temat na czasie.





To z kolei niebiesko białe logo centrum pediatrii. Misją tej instytucji jest wykorzystanie wiedzy dorosłych, by leczyć zdrowie dzieci.




Prawdopodobnie kierownictwo firmy zwróciło uwagę na dość niefortunną formę swojego znaku rozpoznawczego, dlatego zleciło przeprowadzenie rebrandingu. Nie wiem, kto jest autorem, natomiast obecne logo Centrum Pediatrii wygląda następująco. Wyjścia są dwa: albo kierownictwo ma kiepski wzrok, albo prowadzi jakąś tajemniczą strategię. Obecne logo jest dowodem na to, że jego autor nie ma świadomości czym jest przestrzeń negatywowa, a także jak można ją pozytywnie wykorzystać. Postać zawarta w literze "P" ma jedną nogę, a stetoskop w literze "C" sugeruje kształt kraba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz